HTML

Leírás

Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/spiritualiskonyvek/

Friss topikok

Már eltelt pár év, mióta elolvastam Kurt Tepperwein könyvét, és azóta sem lettem milliomos. Az igazság az, hogy nem is akarok az lenni. Hat-hét éve még a célkitűzéseim között volt, hogy 10 éven belül elérem az anyagi függetlenséget, s utána soha többé sem kell dolgoznom, de rájöttem, hogy ezzel éppen az elkövetkezendő 10 évet vesztegetném el. Ettől függetlenül nem bántam meg, hogy megvettem és elolvastam a Milliomos bárki lehet!-et.

Ez a könyv leginkább abban segít, hogy megtanuljunk a pénzről jól gondolkodni. Hogy ne terhet jelentsen számunkra, hanem áramló energiát, s hogy ne csak bevonni tudjuk az életünkbe, hanem elengedni is. És abban is segít, hogy a ki- és beáramlást egyensúlyba tudjuk hozni. Tepperwein a pénzről való gondolkodás mellett az életünkről való gondolkodásról is ír, így például a prioritások és célok meghatározásának fontosságáról is. Ez pedig legalább olyan fontos, mint a pénz, hiszen - mint ahogyan az az én esetemben is megtörtént - kiderülhet, hogy igazából nem is pénzproblémáink vannak, hanem inkább az életünk más területére kellene fókuszálnunk.

A könyvet pdf formátumban megtalálhatjuk itt: http://users.atw.hu/f-share//Kurt.Tepperwein.Milliomos.barki.lehet-Bit-Book.pdf

Ez pedig egy kevésbé spirituális könyv, de pénzügyekben hasznos lehet:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritualiskonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr146032110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása